Har du synpunkter på kommunens service eller tjänster? Då kan du hjälpa oss att bli bättre. Gå till sidan Fråga och tyck! och ställ dina frågor eller lämna dina synpunkter.
Läs mer här om vad som gäller.
För politiska frågor, kontakta din politiker.
När du lämnat in din synpunkt får du inom två arbetsdagar en bekräftelse på att den tagits emot. I bekräftelsen står det vem som ansvarar för att din synpunkt behandlas.
Inom tio arbetsdagar får du ett besked om vad som händer med din synpunkt.
Alla inkomna synpunkter registreras och följs upp. Även dina personuppgifter registreras i ett datasystem och blir, liksom synpunkten, en allmän handling.
Detta innebär att din synpunkt blir offentlig handling som alla har rätt att ta del av, förutsatt att den inte innehåller uppgifter som behöver sekretesskyddas. Tänk på detta när du lämnar din synpunkt!
Du kan välja att vara anonym då du lämnar din synpunkt. Men då kan vi inte återkomma till dig med besked eller för att få mer information om ärendet.
Kontaktuppgifter
Tjörn — Möjligheternas ö hela året och för hela livet
TJÖRNS KOMMUN, Kroksdalsvägen 1, 471 80 Skärhamn, Växel 0304-60 10 00, Tjörns kundcenter 0304-60 10 10, fax 0304-60 10 19
tjorns.kundcenter@tjorn.se - kommun@tjorn.se - webmaster@tjorn.se