Tjörns kommuns logotype
Land 20,6 °C Hav 18,7°C
Medelvind W 2,2 m/s

Kvalitetsdeklaration felanmälan Tjörns Bostads AB

Störst text
Stor text
Normalstorlek

Hyresgäster hos Tjörns Bostads AB som får fel som behöver åtgärdas kan ta kontakt med kundtjänsten via telefon eller e-post. Det går också bra att fylla i felanmälan via Tjörns bostads AB:s webbplats.

Felanmälan för hyresgäster

Vid behov av felavhjälpning görs felanmälan. Detta gäller problem inom såväl boenden som verksamheter.

Tfn 0304-60 16 90, vardagar dagtid och säkrast mellan 10–12. Meddelande kan även lämnas på vår telefonsvarare.

E-post tbab@tjorn.se

Vi lovar

Efter mottagen och registrerad felanmälan ska åtgärd vara påbörjad inom tre arbetsdagar.

Vi förväntar oss av dig

Felanmälan ska vara korrekt ifylld och innehålla uppgift om:

  • namn
  • adress
  • lägenhetsnummer
  • telefonnummer
  • en så utförlig beskrivning av felet som möjligt.

Om kvalitetsdeklarationen inte infrias

Det kan tyvärr hända att vi av olika skäl inte kan hålla det vi lovar. Ifall det inträffar ska du informeras om detta så snart som möjligt. Du ska också få en förklaring till varför kvalitetsdeklarationen inte hålls.

 

Sidan senast uppdaterad 2018-03-28 08.51
Kontakt

Om du upplever att vi inte håller vad vi lovar, var god kontakta

Förvaltare 0304-60 16 91
tbab@tjorn.se

Till Facebook
Till Twitter

Tjörn — Möjligheternas ö hela året och för hela livet

TJÖRNS KOMMUN, Kroksdalsvägen 1, 471 80 Skärhamn, Växel 0304-60 10 00, Tjörns kundcenter 0304-60 10 10, fax 0304-60 10 19
tjorns.kundcenter@tjorn.se - kommun@tjorn.se - webmaster@tjorn.se